GTD görev yöneticisi
GTD (İşleri Bitirme) hakkında bilginiz var mı? Daha üretken olmanıza ve hem uzun hem de kısa vadeli görevleri ve projeleri yönetmenize yardımcı olması beklenen bir görev yönetim sistemidir.
EasyTask Manager, GTD'yi destekleyen bir uygulamadır. Farklı projelerinizi oluşturarak başlarsınız, ardından bunları eylemlerle doldurursunuz. Eylemlerinizi doğru kategoriye koyarak işlemeniz gerekecek. EasyTask Manager, GTD terminolojisine saygılıdır, bu nedenle diğerlerinin yanı sıra geleneksel gelen kutusunu, sonraki eylemleri, sonraki günleri ve bir gün klasörlerini bulacaksınız.
Bir işlem bittiğinde, tamamlandı olarak işaretlediğinizden emin olun. EasyTask, projelerinizi düzenli olarak senkronize etmenize de olanak tanır. Bir önem düzeyi, başlangıç ve bitiş tarihi girmeniz ve görevlerinizin doğru bağlamda olmasını sağlamanız gerekecek.
Şikayet edebileceğim bir şey varsa, o da sistemin esnekliğiyle ilgili olmalıdır. arayüz. Beni yanlış anlamayın, EasyTask harika çalışıyor, ancak yine de Omnifocus ile eşleşmiyor.
Yine de, GTD yönteminin büyük bir hayranıysanız, EasyTask Manager'ı bulmalısınız. iyi bir üretkenlik aracı olun.
EasyTask Manager hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer EasyTask Manager denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!